Geoblog.pl    SigmaiPi    Podróże    Sigma i Pi jadą w świat.    Wesołych Świąt!!!
2017

Wesołych Świąt!!!

Australia
Australia, Perth
Przejechano 20000 km

Wszystkiego najszczęśliwszego!!!
Życzymy Wam, aby każdy z Was pomyślał czego tak naprawdę chce od życia, a potem zrobił wszystko, żeby to osiągnąć. My tak zrobiliśmy i chociaż czasem było nam naprawdę ciężko, to było warto!

Dziś piszemy z naszej wymarzonej Australii, daliśmy radę tu dotrzeć zobaczymy, co będzie dalej :) Kilka dni przygotowań i jesteśmy gotowi do drogi :)))

Życzymy zatem spełnienia marzeń, oraz dużo uśmiechu i radości. Dziękujemy, że tam jesteście!!! Jest nam dzięki temu duuuużo raźniej z dala od domu, bo mimo wszystko TĘSKNIMY!!!

Sigma, Pi i Rudolf

O tym skąd się wziął Rudolf i całej reszcie opowiemy Wam w następnym wpisie, a jest o czym ;)

P. S. Tym samym gratulujemy wszystkim zwycięzcom konkursu, Asia, Zbyszek, Zula wyślijcie proszę swoje adresy na adres Weronika.basta@gmail.com.

zula - 2017-12-24 21:29
Wesołych Świąt Bożego Narodzenia...realizacji marzeń i moc zdrowia!
Wiele cudownych chwil na nowej Ziemii- cieszcie się każdą chwilą a my czekamy na wiadomości i zdjęcia...
Australia niech będzie szczęśliwa dla Was!
Pozdrawiam

Ula
Ula - 2017-12-25 11:54
Kurczę- a jednak Australia. Myślałam, że to jednak będzie coś mniej oczywistego ☹. Wesołych Świąt

Munia - 2017-12-25 13:36
Kochani !
Samych radosnych dni w dalszej podróży Cieszcie się każdą chwilą i jak najczęściej dzielcie się z nami swoimi przeżyciami, bo my też bardzo tęsknimy. !!!!!
Dobrze jest zobaczyć Wasze uśmiechnięte buziaki na tle pięknych widoków i wiedzieć , że spełniają się Wasze marzenia, ale miło by było mieć Was przy stole .