Geoblog.pl    SigmaiPi    Podróże    Sigma i Pi jadą w świat.    W trakcie budowy domu czarownic...
2018

W trakcie budowy domu czarownic...

Australia
Australia, Bullsbrook

Dni lecą, tygodnie mijają, a my nic do Was nie piszemy. Skandal!!

Generalnie w naszym życiu nic sie nie zmieniło. Dalej siedzimy w Bullsbrook. Pieski rosną, grono domowników sie powieksza, a dom czarwonic, który budujemy wygląda coraz lepiej... no ale pokoleji :)

Sześć szczeniaków rośnie w oczach. Już zaczeły same jeść, rozrabiać i szczekać, ale same jeszcze są w szoku, że potrafią wydawać takie odgłosy ;) W końcu już bedą miały około 7 tygodniu. Czas leci :) Niewiemy dokładnie kiedy, ale w najbliższym czasie grono sie chyba powiekszy, bo ma być jeszcze 6 małych piesków, w podobnym wieku. Co to bedzie, jak bedzie dwanaście takich małych zbujów!!

Na farmie jesteśmy już w 6 osób. Nasi gospodarze, Meag i Gream, my, Fridom (jak kolwiek sie to pisze) z Niemiec i "wesołek" z Australii. Nie dokońca wiemy jak sie nazywa, cały czas nam to imie wypada z głowy ;) Jest wiec wesoła gromadka, troche jak na kolonii :)

Codziennie pracujemy przy domu, wiec budowa posówają sie do przodu. W tym tygodniu Pi razem z Wesołkiem odnawiali elewacje na starym domu, a właściwie szopie. Sigmulka natomiast wycina i maluje wszystkie okna. Biorąc po uwage, że Sigma ma raczej słabe zdolności manualne to jest to nielada wyzwanie, albo szaleństwo gospodarza ;)

W niedziele stwierdziliśmy, że trzeba sie gdzieś ruszyć, wiec wybraliśmy sie na plaże do Perth. Zabrał sie z nami Fridom, który też był zadowolony z pomysłu. Na plaży, jak zwykle bardzo wiało, wiec przenieśliśy sie na pobliski basen i tam odbywało sie słodkie lenistwo...

Teraz już nowy tydzień i nowe zadania. Jeszcze troszke tu posiedzimy a potem ruszamy dalej w droge... Już możecie szykować sie na nowe przygody. Możemy Wam też zdradzić, że bedzeimy mieć znowu gości :) Już nie możemy sie ich doczekać :)

Z Bullsbrook Sigma i Pi :)

ciocia W
ciocia W - 2018-04-16 15:08
Jak goście z Polski będą Was tam często odwiedzać ,to nie prędko wrócicie do kraju.Powodzenia w dalszej podróży. Dobrze, żeście się ocknęli, że czekamy na Wasze wiadomości. Ściskam serdecznie.

Maya
Maya - 2018-04-16 15:25
Super zdjęcia cieszę się że u was wszystko dobrze. Pieski ślicznie. Buziaki

zula - 2018-04-16 16:28
Teren budowy , że ho...ho... Brygada silna i do tego z różnych stron świata . Podziwiam choć najbardziej odpowiadają mi psiaki .
Jesteście bardzo dzielni i życzę Wam już dalszej wędrówki a pewno myślę w tej chwili o sobie. :)
Pozdrawiam

Munia - 2018-04-17 16:27
Nie fajna ekipa, ale dla mnie pieski są najpiękniejsze. Taka pracę mogłabym mieć zawsze.
Patrzę z podziwem jak Sigma i Pi potrafią posługiwać się taki sprzętem budowlanym.

Buziaki dla wszystkich budowlańców.

ciocia W
ciocia W - 2018-04-23 09:37
Dom czarownic już pewnie gotowy, a my jesteśmy "przyszykowani" na nowe przygody. Pozdrawiam wszystkich i każdego z osobna.

Basia Ś.
Basia Ś. - 2018-04-24 09:32
Myślę że taka przerwa w podróżowaniu dobrze Wam zrobi no i zdobywacie Nowe umiejętności które na pewno przydadzą się w przyszłości.. No ale jesteśmy bardzo ciekawi co jeszcze przed Wami gdzie tym razem "Nogi Was poniosą".Czekamy jak zwykle z niecierpliwością. Serdecznie pozdrawiamy.