Geoblog.pl    SigmaiPi    Podróże    Sigma i Pi jadą w świat.    Żeby wygrać, trzeba grać :)
2018

Żeby wygrać, trzeba grać :)

Stany Zjednoczone Ameryki
Stany Zjednoczone Ameryki, Las Vegas

Tym razem pora poprawić nasz budżet, jedziemy wiec do stolicy hazardu, Las Vegas. Jednak, jeszcze zanim wygramy miliony, zwiedzamy Red Rock Canyon, znajdujący sie tuż obok Las Vegas.

Red Rock Canyon, można w całości zwiedzić z samochodu, Ameryka wie jak ułatwiać ludziom życie ;) Przejeżdżamy wiec cały park, zatrzymując sie by podziwiać widoki i udać sie na spacerki po skałach. Czerwone jak cegła skały, robią naprawde piorunujące wrażenie. Okolica jest tak piekna, że zdecydowaliśmy sie na 40 minutowy spacer, do odważnych świat należy ;) Wszystko było by dobrze, gdyby nie wysoka temperatura panująca w koło nie jest łatwa do życia. Jednak pijemy dużo wody i jakoś dajemy sobie z tym rade:)

Z Red Rock Canyon kierujemy sie już prosto do Las Vegas, już od wjazdu do miasta widać rozmach i przepych. Hotel na hotelu, a pomiedzy nimi bary restauracje i casyna.

Zaraz po zakwaterowaniu idziemy na spacer przez główny bulwar. Hotele prześcigają sie wielkością i kształtem... jest wieża Eifla, mała wenecja z kanałami, piramida egipska, statua wolości i wielki zamek rycerski, taki cały świat w pigułce. Bary natomiast konkurują pod wzgledem ilosci neonów, świateł i jak najgłośniejszej muzyki. Wszystko to ściśniete na dość małej powierzchni, przez co można dostać lekkiego zawrotu głowy :)

Miedzy tym wszystkim oczywiście niekończące sie casyna! Bedąc tutaj grzechem byłoby nie zagrać w jednym z nich :) Ustaliliśmy budżet, po kilkanaście dolarów na gospodarstwo domowe i w droge :D Niestety nie mogliśmy iść wszyscy razem, ponieważ nie można wchodzić i grać z dziećmi, po za tym nie możemy demoralizować małego szkraba :) Tak też pierwsi poszliśmy my, Sigma i Pi. Wybraliśmy automat do gry zwany jednorekim bandytą, zasiadamy na skórzanych fotelikach i wkładamy kolejne dolary... Przy ósmym straconym dolarze, czuliśmy sie jakby nasze pieniądze trafiały do śmieci, całkowicie marnotrawione. Dlatego postanowiliśmy wrzucić ostatniego dolara i zakończyć gre. Pociągneliśmy za dźwignie i czkamy... maszyna zaczeła "wariować", mrugać, świecić i grać sama ze sobą :) W końcu wyświetliła wygraną w wysokości 13$ :D To Ci fortuna!!! Co prawda bedziemy musieli po powrocie pójść do pracy, ale zawsze to jednak wygrana :) Szcześliwi, konsekwentnie wyszliśmy z casyna z czteroma $ zysku :) Dorotka z Pawłem przehulali kolejne 6$ ale niestety nie wygrali fortuny.

Z casyna, z pełną kieszenią $ poszliśmy na pokaz fontann pod hotel Belagio. Już zmrok dawno zapadł, wiec mieliśmy okazje podziwiać koncert świateł na ulicach. Wszedzie wszystko świeci, mruga i gra, a po ulicy chodzą przebierańcy istne szaleństwo!
Dzień jednak był bardzo długi, dlatego postanawiamy wracać do hotelu, by drugiego dnia jechać dalej.

Z miasta grzechu, pozdrawia Was cała nasza wesoła grupa:)

Maya
Maya - 2018-05-13 13:50
Super że u was wszystko dobrze, mówimy o was często. Życzę wam dalszych przygód. Pozdrawiam was cieplutko

ciocia W
ciocia W - 2018-05-13 15:01
Miasto grzechu już pewnie opuściliście- i dobrze, bo pieniądze szczęścia nie dają , a po powrocie możecie się odegrać w Monte Carlo mniej kasyn ,ale blisko do domu jak się przegra. Jak Wam lato "dopiecze" po przejechaniu Stanów ochłodzić się można na Alasce?Cieszcie się z przyjaciółmi dalszą podróżą, czekam jak wszyscy na dalsze Wasze przygody.

Munia - 2018-05-13 19:40
Jak zwykle macie szczęście. Nie liczy się ile. Ważne jest to, że wygraliście. Miasto jest rzeczywiście jak z bajki . Czekamy niecierpliwie na zdjęcia.

zula - 2018-05-21 19:04
13$ w bilonie to dosyć ciężko...ale wygraną była !
O Vegas mówi się wiele, że to ,,kicz,, lecz ja podziwiam jak na pustyni zbudowano to miasto.
Piękne hotele a nocą w światłach neonów wszystko ma urok jeszcze większy !

zula - 2018-05-22 18:16
...widzę na zdjęciach,że obowiązuje inna forma wypłaty. Dawno...dawno temu gdy wygrałam z maszyny leciały 25 c. hałas był duży i aby schować w kieszenie rodził się problem. W kasie wymieniłam na banknoty i poleciałam nad Wielki Kanion.! To były czasy :)...

Munia - 2018-05-22 19:20
Największym zdziwieniem jest to, że udało Wam się zrobić zdjęcia w kasynie. Dawniej bardzo pilnowali, że by tego nie robić. Wygląd maszyn i twarze grających to była pilnie strzeżona tajemnica.
Dla mnie Les Vegas to miasto z bajki dla dorosłych.
Jet super bez względu na wygrane i przegrane.